VÝMENA TOVARU

Ak si si na e-shope www.galsari.sk objednal tovar a zvolil nesprávnu veľkosť, radi ti ho vymeníme za inú veľkosť alebo iný tovar.

Umožníme ti výmenu tovaru do 14 dní od prevzatia zásielky.

Aké sú podmienky pre výmenu tovaru?

Ak chceš tovar vymeniť, odporúčame ti najskôr nás kontaktovať na e-mailovej adrese info@galsari.com. Následne ti pošleme formulár na výmenu, ktorý musí byť súčasťou balíčka s tovarom na výmenu.

Tovar neprijmeme na výmenu, ak neprejde kontrolou z týchto dôvodov:

  • vykazuje známky nosenia alebo prania,
  • je špinavý,
  • nie je schopný ďalšieho predaja.

Samotná výmena tovaru je bezplatná, avšak náklady na dopravu hradíš ty.

Ak niektorú z vyššie uvedených podmienok nesplníš, nemôžeme akceptovať tvoju požiadavku na výmenu a tovar ti pošleme späť.

Výnimočne sa môže stať, že tovar, ktorý chceš vymeniť, už nebude v čase výmeny dostupný. V takom prípade nás kontaktuj na vyššie uvedený e-mail a spoločne nájdeme riešenie.


VRÁTENIE TOVARU

V súlade s § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka máš právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

Aké sú podmienky pre vrátenie tovaru?

Ak chceš tovar vrátiť, odporúčame ti najskôr nás kontaktovať na e-mailovej adrese info@galsari.com. Následne ti pošleme formulár na vrátenie, ktorý doruč spolu s tovarom.

Tovar neprijmeme na vrátenie, ak neprejde kontrolou z týchto dôvodov:

  • vykazuje známky nosenia alebo prania,
  • je špinavý,
  • nie je schopný ďalšieho predaja.
    Náklady na dopravu spojené s vrátením tovaru hradíš ty.

    Ak niektorú z vyššie uvedených podmienok nesplníš, nemôžeme akceptovať tvoju požiadavku na vrátenie a tovar ti pošleme späť.

    Ak odstúpiš od kúpnej zmluvy, vrátime ti peniaze do
    14 dní od odstúpenia. Snažíme sa ich však poslať čo najskôr, hneď po prevzatí a kontrole tovaru.

    DODATOČNÉ INFORMÁCIE

    Čo robiť, ak dorazí poškodený alebo nesprávny tovar?

    Daj nám vedieť e-mailom na info@galsari.com a my sa obratom postaráme o výmenu.

    Co robiť, ak chcem zrušiť objednávku?

    Objednávku môžeš zrušiť, kým ju ešte neodošleme. Stačí nám napísať na info@galsari.com a uviesť číslo objednávky. Ak už je balík na ceste, počkaj, kým dorazí, a potom postupuj podľa pokynov na vrátenie.

    Čo robiť, ak sa moja zásielka oneskorí?

    Ak sa doručenie zásielky oneskorí viac, než je bežná doba dodania, odporúčame sledovať jej stav pomocou sledovacieho čísla. Ak je oneskorenie výrazné, neváhaj kontaktovať našu zákaznícku podporu – radi ti pomôžeme zistiť, kde sa balík nachádza.